reklama

Smrteľnosť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už dávno tu nie je,

no ja prestala som veriť v čas,

mám pocit,

že ešte stále sa smeje,

z mojich melancholických fráz.

V poryvoch vetra,

počujem niečie kroky,

tí, ktorí kedysi boli oni,

zostali z nich meniace sa listy, stromy,

drahí moji, odpočívajte v pokoji.

A za niečie slová, činy,

prekračujeme stále hranice,

od vtedy prešli minúty, roky,

žili sme s vinou aj bez viny,

no raz otvoríme dvere poslednej stanice. 

Ja stojím pri aleji stromov,

vdychujúc jeseň do pľúc,

pri spomienke na tých,

čo žili v kohosi domoch,

s ťažobou v srdci sa ani len nehnúc. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dotýkam sa padnutých listov,

už zmenili farbu a tvar,

dotýkam sa tých,

ktorí kedysi boli oni,

no už sú len spomienky,

poryvy vetra 

a úryvky takmer zabudnutých fráz.

Bogdana Micovčinová

Bogdana Micovčinová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zvyknem neveriť hodinkám, pretože keď sa na ne pozriem, na sekundu zastanú a ja mám sekundový pocit, že sú pokazené. Potom zase fungujú.http://redslavesfromspace.blogspot.sk/ Zoznam autorových rubrík:  Šťastná sedmičkašťastie, len v našej duši rastNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu