reklama

mladosť alebo spomienky na život

Myslela som, že keď budem hrešiť, pocítim v slasti hriechu život...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

No a ja som hrešila tak,

že mojimi žilami začali pretekať stoky,

ľudia tvrdili,

že môj rozum mi ukradli roky

a boli ozvenou mojej prítomnosti,

zatuchnutou spomienkou hnilosti.

No a teraz?

Teraz vitajte vo svete dospelosti,

verím,

že ste svoje hriechy mladosti,

vykúpili v popole chamtivosti.

Vaše duše skameneli

a na vlastné ideály zanevreli.

Zabudli ste dýchať vzduch

a pľujete do hladných, otvorených rúk.

Ďakujete tváram zverov,

ktorí vám kážu kráčať mŕtvym smerom.

Ste len nočnou morou mojej mladosti,

vtedy mnou zmietali pochybnosti,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

no teraz sa hanbím byť súčasťou vašej strojenosti.

Vtedy sme hrešili,

no boli sme prchkým šumom vetra,

vyťahanou nitkou babkinho svetra.

Teraz sme čistí ako kvety ľalií,

bohvie,

či by naše odrazy z mladosti,

takú pretvárku strávili.

Bogdana Micovčinová

Bogdana Micovčinová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zvyknem neveriť hodinkám, pretože keď sa na ne pozriem, na sekundu zastanú a ja mám sekundový pocit, že sú pokazené. Potom zase fungujú.http://redslavesfromspace.blogspot.sk/ Zoznam autorových rubrík:  Šťastná sedmičkašťastie, len v našej duši rastNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu