reklama

Drahý priateľ

Drahý priateľ,  z hĺbky svojho srdca sa Ti ospravedlňujem, že som Ti nenapísala skorej, no mala som na to svoje dôvody. Nebolo to nič veľké. Nemysli si. Len malé drobnôstky, ktoré by sa dali jednoducho preklenúť zopár riadkami a pár úprimnými slovami. Hanbím sa, pretože v skutočnosti moje dôvody boli menšie ako moja pohodlnosť, no teraz mám pocit, že napísať Ti, je nevyhnutnosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vieš, niekde som čítala, že v priebehu dňa človeku prebleskne mysľou okolo 60 000 myšlienok. Celkom dosť čo? No a z toho 95 percent myšlienok patrí včerajšku a vôbec našej minulosti. Je pekné, ak tieto percentá tvoria myšlienky z pekných chvíľ, spomienok alebo zasnených úsmevov, ale...prepáč, že sa takto vyjadrujem, no poznáš ma, občas som prehnane úzkostlivá a ustarostená, nevyčítaj mi to! Čo ak naše myšlienky z minulosti sú tvorené najmä starosťami, úzkosťami a strachom? A teraz si predstav širší rámec, nielen školu, prácu, ale celý náš svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcem, aby si sa strachoval, ale je to tu dosť zlé. Nepísala som Ti o teroristickom útoku na Charlie Hebdo. A teraz? Teraz sú ľudia neistí, niektorí obviňujú teroristov, islam a prisťahovalcov, iní zase výsmech a neúctu k náboženstvu. Mám však pocit, že to nie je náboženstvom, lež nevzdelaním, nedostatkom zdravého rozumu a odsudzovaniu a neúcte jeden druhého.

Okrem toho rozpory na Ukrajine pokračujú a nikto nevie, kedy a až kam to zájde. Moja kamarátka, ktorá ta býva mi vravela, že je to čím ďalej horšie a horšie. Z mladých mužov sa stávajú telá bez duší a zdravý rozum, prepáč, že opäť naň apelujem prehráva nad informáciami, ktoré akoby prichádzali od nikiaľ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ach áno, nedávno sa uskutočnili útoky do Kamerunu. Veril by si tomu? Viem, že áno. Keď budeš čítať tento list, tak prosím, mysli, na tých ľudí, na ktorých svet myslel málo. Keď budeš čítať tento list druhýkrát, druhú myšlienku venuj tým, na ktorých svet ani len nepomyslel.

Vieš, obávam sa toho, o čom Ti píšem, pretože opäť o tom musím premýšľať. 95 percent je vysoké číslo a ešte k tomu ak je tvorené presne takýmito udalosťami, ktoré mi/ nám hlodajú dušu. Mám však riešenie, zabudnime na stratenú minulosť, nie takým spôsobom, že budeme zatvárať oči pred skazenosťou a špinavosťou tohto sveta, to nie, takto to nemyslím. No asi by sme mali myslieť do budúcnosti, tvoriť svet tak, ako si ho predstavujeme, na začiatok aspoň v našich predstavách. Bláznivé čo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prepáč, ale vždy som mala sklony k melanchólii...

Bogdana Micovčinová

Bogdana Micovčinová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zvyknem neveriť hodinkám, pretože keď sa na ne pozriem, na sekundu zastanú a ja mám sekundový pocit, že sú pokazené. Potom zase fungujú.http://redslavesfromspace.blogspot.sk/ Zoznam autorových rubrík:  Šťastná sedmičkašťastie, len v našej duši rastNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu